Hemma igen

skönt att helgen är avklarad,kul att vi fick lära oss HLR,bra att man får repetera det...sen fick vi lära oss att ta bort tandsten och göra fissurförsegling,vilket var skitkul...polerade oxå lite på varann...hektisk helg..var inte hemma förääns vid 23 på söndag kvällen,mammis var o hämta min bil och hämta mig i härnösand så jag var ju tvungen att köra hem henne..somnade som en stock sen...i måndags jobbade jag hela dagen,och idag har jag o Sussie varit på stan o gjort lite ärenden,shoppat och så..sen fick jag mina gardienr från Jotex idag så jag har putsat fönster och satt upp dom,blev inte som jag ville ha det då jag tyckte det var snyggt i katalogen med deras kombination men det var inte snyggt i verkligheten..så jag har mixtrat lite själv,så nu fattas det gardiner i ett fönster då jag avände alla gardiner i dom andra 2 så det blir till att beställa ett par till...har varit på massage och akupunktur oxå ikväll i 2 timmar..så min kropp känns så utvilad...nej nu ska jag bädda ner mig o se Wallander Tjuven,hoppas den är bättre än Cellisten för den var helt värdelös..tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0