Livrädd

så var man ensam igen i 12 dagar Putte åkte igår kl 2400..jag hann nätt o jämnt hem efter jobbet för att säga hejdå..när putte presis åkt,gick jag ut på bron för att röka,kolsvart ute o ödsligt..jag hör att nån springer med stora kliv på grusgången mot mig med väldans fart,jag tror jag fick hjärtat i halsgropen..jag rusa in,låste dörren o brände mig på ciggen..funderade en snabb sekund om jag skulle roffa åt mig baseballträt som patrik lämnat åt mig i sovrummet haha..men ser då att det är putte som knackar på dörren,han hade lämnat bilen uppe på vägen o sprang ner för att hämta jackan han glömde...suck...
annars så gick förra veckan sin gilla gång..pluggade o jobbade..myste med Putte,fixa lite här hemma och var på 1 timmes massage vilket var gudaskönt.helgen jobbade jag 9-24 fre-sön så mycket annat har man inte hunnit med..idag var jag ledig så det blev lunch på stan med Sussie och lite ärenden och sen ikväll har jag varit hos Linda o haft perfecthomeparty det var mycket trevligt o mycket gott fika,åkte förbi o hälsa på Tigris min förra katt som verkade ha det skitbra utan mig=)Ida fick sig ett besök oxå..och sist men inte minst mammis.. nej nu ska jag se klart Sagan om Ringen triologin som jag ej sett tidigare..o den är skitbra=)Natti

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0