10 Juli Min födelsedag

Då har man fyllt 33 år,man börjar känna sej smått gammal,tänk att man ska behöva stressa när man fyller år ,det ska städas och det ska bakas och passas upp.Nästa år åker vi bort,för att slippa det där=)
Vi hade funderat länge vad vi skulle hitta på,men eftersom barnen är så små,så är det lite jobbigt att fara till tex Ullared,Finland,Stockholm,bil till Holland,och campa i Junsele,förslag som jag hade.Så vi åkte färjan till Hemsön,där jag aldrig varit tidigare,vi åt en god lunch,med gigantisk utsikt över havet,det sträckte sig så långt så man inte såg vart havet tog slut.På kvällen kom våra familjer och fira mej,av Patrik och Svärföräldrarna fick jag en bärbar dator,vilket var väl behövligt då min gamla sjöng på sista versen.Av min svägerska fick jag örhängen från Pilgrim,hade helt glömt att jag har ju hål i öronen=).Av syrrans familj fick jag dessa katter,som jag suktat länge efter.
Mamma och pappa gav mej 6000 kr,och handdukar i massor.Av min hyresgäst fick jag en 16 årig Whiskey,jag som sällan dricker det,men det är ju tanken som räknas,jag får bjuda istället då=)



Vad har hänt sen sist,har haft oturen med mej så jag hoppas det vänder snart!

*Pajjade en dyr Mio lampa i källaren,när jag skulle lägga ner en billig matta på golvet,är det nu man kallas dumsnål.?
*Min riskokare från Tupperware som jag använder flitigt,hade jag glömt på spisen och plattan var på,så den plastbunken smalt och det blev ett stort hål i den.Brandvarnaren gick igång och det lukta plast i hela huset.
'Glömde min börs på biltaket med 3500 kr i,taxi Sollefteå ringde ,då dom såg att den flög i Älandsbro ,och det virvla
sedlar och kvitton över hela E4an.Fattades 1000 kr och Visakortet gick av.
*Igår höll jag på att krascha rejält med bilen när jag var på väg till Frånö Bingo,i Lunde svänger en idiot över E4an mot Bilisten när jag presis ska passera,jag hann tänk att nu smäller det,men hade sån sinnesfrånvaro att jag tvärnitar och samtidigt väjer så bilen får sladd,och sen väjer jag tillbaka.Hade jag inte gjort det hade jag kört in i bilens passagerarsida,och sen hade vi 2 bilar seriekrockat med dom andra 2 som stod och vänta på sin tur.Skakig blev jag efteråt och riktigt förbannad,hade jag haft tid så hade jag följt efter bilen och tagit reg nummer.

nej nu ska jag passa på att göra nån nytta när barnen vilar,får inte så mycket gjort när dom är vaken..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0