Äntligen tillbaka!

Har haft problem att logga in,då min email på Spray tydligen blev borttagen,var ju aldrig där,men tack vare Blogg.se löste dom problemet ändå,så nu börjar jag blogga lite smått=)

Har äntligen hittat en cykel som jag trivs med,har letat gamla cyklar då jag tycker alla nya är så obekväma,men inte hittat nån gammal med växlar,så det fick bli denna 3 växlade..

Ringde sjukvårsupplysningen idag 11.25,då jag skulle fråga en sak,dom skulle ringa upp 1430!!Så jag ringde växeln och dom koppla mej till nån akut telefon.Vill man fråga nått så vill man väl inte vänta 2 och halv timme..
Halv tre ringde dock en kvinna upp och otrevlig var hon,jag sa vad jag tyckte om detta system och det verkade hon inte gilla.Hälsat på fam Örner idag och sen småpysslat hemma.Nu ska jag plöja igenom en hög gamla dagstidningar som jag inte hunnit läsa,kan ju ha missat nån nyhet.=)Ciao!






Kommentarer
Postat av: Annica & co

haha ja nog verkar lösenordet ha varit borta länge om man kollar hur länge sen du bloggade!! haha du är ju värre än mig hihi..

2011-05-04 @ 21:20:29
URL: http://www.divatorpets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0