Blingo

Willy och Wilma är med och tävlar om kläder för 1000 kr,så jag håller tummarna,vinnarna dras imorgon=)



Idag har vi städat hela förmiddagen,då mäklaren varit här o haft visning,sen lämna vi barnen hos mormor och morfar och drog till Övik o Paradisbadet,och gud vad skönt det var att koppla av.Provade Burger King till middag och måste säga jag blev besviken,vi fick vänta 30 min på maten,och det var 2 små 45 gr hamburgare,på bilden såg den ju gigantisk ut..var lite folk,men än dock tog det tid,för att 2 personer grillade hamburgare,en stod i driven,och en i kassan/fritösen,fanns ingen som paketerade dom färdiga hamburgarna på brickor,utan det gjorde kassörskan när hon hade tid,så organiseringen var usel.Hoppas det blir bättre till nästa gång.Nu ska jag se på BB och kika på hockeyn,vilket jag aldrig brukar göra,men måste ju se dom Finska Lejonen när dom vinner.Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

vilka finklädda små troll..=)

2011-05-16 @ 22:00:33
URL: http://gittzki.blogg.se/
Postat av: Birgitta

finklädda små troll..=)

2011-05-16 @ 22:01:45
URL: http://gittzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0