Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Konstigt att inte mina inlägg syns,jag skrev ett inlägg igår men det syns fortfarande inte,märkligt?Får väl se om detta syns..

Jag älskar att baka,helst nånting jag inte bakat förut,gillar att laga mat så där,sätter mej hellre vid ett dukat bord=)
Men när jag väl sätter igång med att laga,så behöver jag inga recept.Har ju haft egen restaurang oxå,men jag skötte mest det ekonomiska,men lärde mej en hel del=)Såser däremot,är inte min starka sida.
Brukar bjuda på potatisgratäng och fläskfile haha,standard.Jag älskar att äta ute,och få inspiration till nya maträtter.
Nånting jag kan tipsa om är grillade fläskotletter,klyftpotatis,currysås och mango chutney,I love It,den maträtten blev jag serverad på Norrlandskällaren i Sundsvall.Eller kycklingfile som du bankat ut,vänt i ägg  pepprat o saltat och sen vänt i riven mozzarella,och stekt i pannan,det är en höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0