Dag 07 – Vänner

Jag är en väldigt social person,och har lätt att få vänner,jag har många vänner,människor jag inte träffat på länge eller tappat kontakten med,kan jag ringa eller fara o hälsa på helt appropå..

En bra vän är en person som inte för vidare saker jag berättar,jag ska inte behöva säga att för inte detta vidare,jag tycker det ska vara självklart.Och att personen inte berättar allt  för sin sambo.

Personer som skvallrar mycket för mej,kan aldrig bli en bra vän till mej,då jag inte gillar så mycket skitsnack,och att jag då drar öronen åt mej och inte kan anförtro den personen så mycket om mej själv.

En bra vän talar om för mej om jag gjort fel,och säger det rakt ut!
Den som ljuger för mej har jag svårt att lita på,och det gör mig fruktansvärt upprörd.
Har man gjort fel ber man om ursäkt,vare sej det är jag eller nån annan,jag kan till och med säga det att jag tycker personen bör be om ursäkt och anledningen till det.

Jag accepterar ett förlåt och är rädd om mina vänner,blir det en konflikt så försöker jag reda ut det direkt,istället för att gå omkring och grubbla.Vänner växer inte på träd så var rädd om dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0