Efterlevnadskydd är ganska bra att ha!

Patrik for till Norge idag och jag o barnen for till Öppna Förskolan då trollen skulle fotas,Wilma hade ett fint halsband och armband på sej,armbandet förstörde jag dock innan vi for,då jag såg en liten vit tråd jag skulle ta bort så alla pärlor ramla ur..Suck..ska försöka lämna in på Guld Kalling om dom kan laga den då vi försökt men det inte går.Willy hade ett långt halsband med en nalle på,och den gick AV?som tur var så hade han inte den i munnen,får nog lämna in den oxå.Wilma var lite trött så vi fick inte till nån syskonbild,men varsitt porträtt blev det,ska bli spännande att se när det är klart.=)

På tal om fonder.så har jag överlåtit det Oranga kuvertet till Monetar,det första bolaget typ som kom ut på marknaden och som är ganska stort.Dom hade en bra försäkring som jag inte vet om andra bolag har,(det ingick),om det händer mej nånting innan jag går i pension så tillfaller pengarna min familj,annars går dom tillbaka till staten.
Så kolla upp era oranga kuvert!Har gjort en stor sats köttfärspure till barnen,som jag ,måste ta och frysa in nu,sen blir det BB och softa i soffan.Tjingeling!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0