Svampgräddsås från Alpnäring

Varit i Kramfors idag hemma hos Emelie,och gudars vad trevligt det var,det gör vi om=)Vi tog en promenad till Erikshjälpen,och vilken stor och fin lokal dom hade jämfört med här i Härnta,hittade dock inget jag behöver just nu men det var kul att se vad dom har.Var till Lugnvik och klippte lite gräs,och hälsa på mamsen i Skog.Köpte min första porslinsdocka idag,som jag hittade på annons,den kommer passa in i mitt kommande shabby shic hus=)Var o hämta en gudomligt god svampgräddsås,jag beställt från Alpnäring och gudars vad god den var ,med hela svamp bitar i,kostar det så smakar det kan jag säga då burken kostade 219 kr,men det var det värt.Så den rekkomenderas!
Nu ska jag se klart BB och sen sussa/Natti!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0