Trött

blev sent igår,sussie körde åt mig,så vi skjutsade patrik till stan sen drog vi till kramm,vi ville vara ute i god tid så vi var i stan redan vid halv nio ,och det var inte en käft förutom vi utanför kramm...så vi drog till erik en stund o hälsa på,när vi kom tillbaka till kramm vid halv tio var det bara 60 pers inlösta...verkade vara skitdåligt med folk..vi stannade till 12 ändå sen drog vi ner till härnösand igen och på en privat fest i lokal för att hämta patrik,vi vart kvar där lite för länge,patriks killkómpis följde med oss hem så jag ordnade julbord typ 3 på natten,kl var nog närmare 4 innan sussie och polarn drog..snacka om att man är trött idag..vid 2 idag for vi till birsta för att shoppa,snacka om bilkaos gick knappt att ta sig fram med bil...jättelånga kööer,hittade typ inget särsklit orkade inte titta så mycket heller..köpte en tv till grannen i gallis så vi for dit o installea den o sen hem o fixa mat,hungrig o trött o grinig som man var fick jag nått vredesutbrott i mellan åt,snacka om att blodsockernivån säkert låg under 7...lugnade ner mig sen när jag fått mat..och nu är man astrött,har gjort rabarberpaj men vet inte om jag hinner äta den innan jag somnar...gääääsp..ska försöka se mirrors oxå bara ligga i sängen o mysa..men nu ska jag ta en dusch,,gruvar mig för helgen då jag jobbar..blääää...trevlig fredag kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0