Trött

blev inge drickande igår,sussie var här o vi spelade tv spel o drack te haha men det var jätte trevligt=)sen for vi o hämta patrik så vi var hemma vid 3,snacka om att man är trött idag..nu är patrik o hämtar fyrhjulingen och jag håller på att bylsa på mig,vi ska ut i skogen o kolla efter en gran..sen måste jag ner på affären handla o lämna lite grejer hos kunder,ikväll kommer lillemor och ulf på middag så jag ska göra laxplanka,skönt ändå att slippa vara bakis som vissa andra haha skadeglädje=)men det var svårt att låta bli att dricka igår jag var riktigt sugen men jag stog emot..stolt=)..nej nu måste jag hitta mina täckbyxor..Trevlig 4 advent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0