Maktlös

vårat hus är så gott som sålt,och huset jag ville ha,HAN HAR ÅNGRAT SEJ OCH VILL INTE SÄLJA,JAG TRODDE JAG SKULLE SMÄLLA AV..VAR SKA VI TA VÄGEN NU???????? jag hoppas han ändrar sej då jag erbjudit han ett radhus här i Härnta som en kompis säljer,och sagt att jag kan betala mer.Annars så har jag varit deppad över detta och är det ännu,men har 2 föräldrar som har lika mycket ideeér som jag,så dom har kommit med lite intressanta förslag,tips och ideeér som vi ska titta på,denna gång ska jag hålla tyst om det.Då jag sist berättade om vilket hus vi var intresserade av så fick en hel by veta det,och nu vart det ju pannkaka av det...när allt är klart ska jag berätta vart mitt arsle kommer bosätta sej.Kanske i detta hus???kan dock konstatera att jag blivit oerhört kräsen efter att ha bott vid havet,har jag själv insett,efter att ha bott i en bagarstuga tidigare så letar jag nu hus större än 150 kvadrat,gärna 7 rum och kök,storhetsvansinne,för mycket grejer eller vad beror det på?tror det är för att det blivit så trångt och vi har bott så här ett tag nu så man vill ha Space och Lots of It oxå..



Håller på att sälja möbler då jag ska köra chabbychic,har lovat Linda att sätta in lite bilder på det jag säljer,sätter in allt eftersom,det mesta är dock i mörkt trä.Återkommer om det så fort tillfälle finns.Trevlig Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0