Tjolahopp

usch vad stressigt det blev igår,tog sån tid i Gallis o packa upp alla varor o lasta bilen ,hade nog mycket när jag skulle till Anna,sen skulle man förbi Linda oxå med allt.Men partyt gick jättebra o vilket hus dom bodde i hur snyggt som helst med bubbelpool för hela familjen,ekkök och en massa julbelysning överallt.hann inte med nån middag men fick underbar pepparkakscheeskakeKom hem sent,skickade in beställningen och kunde inte sova så jag låg nog vaken halva natten,sen höll den ena störda katten på att leva om i mellan åt.hann inte plugga igår så nu efter jobbet ,har jobbat 7-4 idag har jag suttit o stressat som en tok med tentan för den ska vara inne senast 2400 ikväll,lagat en wokmiddag som blev misslyckad, och  för att jag var sugen på att fara på en fest i klocke,sen ringde linda o bjöd mig till kramfors oxå,och nu ringer telefon stup i kvarten,orkar inte svara.orkar inte fixa chaufför så här sent.Jäkla tenta ,men nu är den inskickad skööönt.
Idag har jag lagt ett bud på huset här i älandsbro vid havet,helt själv=)patrik är så velig så jag tar tag i saken med egna händer haha,får se vad mäklaren säger på måndag jag har tydligen högsta budet nu i alla fall.
Nu ska vi blanda någon drink här,måste välja vad jag ska ha sist jag räkna var det runt 50 flaskor i baren och nu har vi ju handlat ännu mer..haha fast det mesta är patriks men som sambor delar man ju på allt=)eller=)Förut hade jag aldrig sprit hemma det var alltid slut men nu har jag oxå börjat fylla lite i barskåpet=)Nej nu är det dax för en skåål..Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0