strul

bläää vilket strul,jag var så snabb att betala resan igår kväll efter jobbet så jag inte tänkte på att gå in på silja lines sida och kolla först,det var nämligen billigare resor där med anslutningsbussar från härnösand,så nu blev vi 800 kr och ett julbord fattigare pga av att jag hade så bråttomt att betala resebyrån..gick inte avboka heller då det är så nära inpå)=men men kunde ha varit mer pengar nu var det ju bara nån hundring..medans jag höll på att strula med resebyrån försöke jag sitta i en videokonferens nu på eftermiddagen,som sket sig efter halva tiden typ för jag la på luren på rasten och gjorde några samtal,så det blev att bara lyssna typ o titta i boken,skitkul ,not..gick inte att logga in i mötet igen...dessutom vakna jag sent idag så jag hann trycka i mig en macka innan konferensen..och efter den så skulle jag till syrran på visning,trodde jag skulle hungra ihjäl o arg som ett bi var jag,men som tur var fick jag mat där så jag lugna ner mig=)visningen gick bra fick bra sålt fast vi bara var 4 med mig haha många som fick förhinder..nu sitter jag o försöker hetsskriva en tenta typ i sista minuten eftersom jag jobbar hela jäkla dan imorn 08-23 bläää..tur man är långledig sen..nej nu måste jag fortsätta göra det sista.är helt sluuuut.Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0