Äntligen

är min älskling hemma han kom vid 5 och lyckan är total=)jag hade gjort iordning påskbuffe när han kom o griljerat skinka så vi njöt av den goa maten o varann,han var då riktigt trött åkt bil sen kl 2 inatt stackarn och sovit 3 timmar på sin höjd..dom var ju 3 som samåkte och han som körde åkte lite för fort så dom blev stoppad i norge,var 90 väg o chaffisen körde 145 tappade nästan kortet det var på håret,men han blev ändå 7800 kr fattigare,,surt...tur i oturen var det inte våran plånbok som blev drabbad..kunde ju ha varit patrik som körde...sen har jag gjort iordning bottnarna på smörgåstårtorna medans patrik sovit,känss helt overkligt att han är hemma igen,när det var så tyst i huset så jag var tvungen och gå och titta ibland är han verkligen här=)nu var jag inne på sista tårtan men brödet och smöret tog slut..suck..så patrik for in till stan för att köpa så gullig=)ska göra gäddtårtorna imorn så dom inte härsknar..idag har vi förretsen kommit överens om nånting som jag inte tänker berätta nu,känns så jävla bra,lyckan är total=)annars känner jag  av migränen fortfarande fick migärn när jag for på jobbet mycket pga av vätskebrist och att solen lyste mig rakti ögat ,blev nästan blind,skitläskigt..skyndade mig att köpa solbrillor efter jobbet o proppa i mig Eeze så utbrottet hann inte riktigt börja,skönt hatar migrän..nej nu ska jag strax forstätta med tårtan,måste hinna med mig imorn händer det grejer här=)glad påsk

Kommentarer
Postat av: peter

jaha barn på gång..

2009-04-11 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0