Slagsmål

ligger i sängen o surfar o hörde värsta slagsmålet ute,..sprang ut och såg en svart puma stor som ett as som sprang iväg när jag skrek till,fångade in tigris o mimmi så dom slipper få en massa sår..räddade dom i sista stund=)annars har jag haft fullt upp idag,vaknade av att budbilen kom med grejer..sen fixade jag lite med mina aktier på nätet,bytte ut flera stycken,pga  mammas tjat,hon är då en riktig buisnesswomen..hon har stenkoll på vad man ska satsa på..så nu verkar jag ligga bra till,kanske man rent av kan dra jorden runt i nov istället för thailand haha..städat o tvättat har man o pluggat..ordnat att jag får jobba på min gamla arbetsplats imorn ska bli skitkul o träffa alla igen,gjort ett storkok av köttfärssås o spagetti så jag slipper köpa snabbmat om jag inte hinner fixa käk nån dag=)sen har jag varit ute o GÅTT haha det var på tiden..gick ända bort till syrran..hade ju lovat att jag skulle köra deras gammsoffa,o lite andra möbler till en bättre behövande i Lugnvik,eftersom dom köpt nytt o allt kommer imorn..så jag o pontus fixade det,och då tyckte naturligtvis farsan att vi skulle ta med fönstret från dom som vi ska ha i vardagsrummet eftersom vi ändå hade släpvagn med,och satan vad den vägde säkert 1 ton kändes det som..tog med min cykel oxå och nått altanbord..meningen var att jag skulle cykla hemifrån syrran ,men var lite för dåligt klädd för det och cykeln var punkterad så jag fick skjuts=)blev lite irriterad på grannen i gallis idag jag har en massa saker i hans förråd  och mitt förråd för den delen som jag inte hunnit ta tagi ..han hade lagt min cykel i min relativt nya tygsoffa,,ööhh..hur tänker man då?snacka om född i farstun..men som tur var så klarade den sig från att bli alltför för skitig..nej nu ska jag tömma maskin o ta nå fika..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0