Tjohej

jupp ligger i sängen med min nya laptop underlägg från IKEA slipper jag bränna benen när datan blir varm.
annars då var ett tag sen jaa putte kom hem förra fredan,vi fiskade kräftor ett helt gäng o drack lite,cyklade sen hem,och kokade dom..på lördan hade vi kräftskiva i flotten var hul kul som helst,synd bara att man dricker så sällan att man tycker det är för gott ibland,ord överflödiga=)
söndan låg man så gott som hela dagen*konstigt*=) o på måndan hade jag ryggskott*lol*..tur man var ledig..så man tillbringa 2 dagar i sängen typ..
igår jobbade jag hela dan..
och idag hämtade vi äntligen min bil..åååh är så lycklig o den blev så fin..=)
alla dörrar nylackade o även bagagelucka..backspegel bytt o service gjord...blev inte billigt men värt varända krona..
sen shoppa vi loss lite i Birsta..o efter det blev det svampskogen med putte,marcus o linnea..tror det är 3dje tjejen jag träffar inom bara några veckor som pluggar till läkare..ganska komiskt..vi tog varsina 4julingar o åkte upp på berget..fick tag i massa blåbär o typ nån dl kantarell..så det blev grillad hickorykarre,med coleslaw,bea och kantareller till middag..sen gjorde jag även blåbärsmuffins o blåbärs pannacotta..vi har ju börjat med en ny diet nu LCHF så vi äter inga kolhydrater o inge socker..och jag mår så bra...har tappat suget helt efter godis o glass..kan gå på affären utan att behöva köpa det..vi äter mycket grädde,ost,smör o kött,sallad..så muffinsen ska jag frysa in=)nej nu ska jag ta en dusch o sen ska vi krypa ner i bingen o sen nån film..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0