Hus

nu är det klart,inflyttning 1 mars,nog tjatat om det=)har ingen bild då det tydligen inte går att kopiera från mäklarens sida)=men det får bli framöver..sitter o surfar runt lite..ska ha bubbelpool nere i källaren och bastu,ska göra om hela tvättstugan till relaxrum,sen kollar jag även på garderober,ska köpa en helvägg med skjutdörrar till sovrummet med speglar..ett stort panoramafönster i vardagsrummet som är lika brett som väggen,så det blir som en tavla i väggen med havet som utsikt..har lite projekt utomhus oxå,men inga större grejer en altan bakom huset,som täcker hela väggen,med balkongdörr från sovrummet.,finns en altan redan ingalsad men jag vill ha på baksidan oxå.hämta o ställa upp garaget som jag fick av pappa i 30 års present..så jag har lite att kolla på=)tur det är så pass bra inne med tapet o vitvaror så man i princip inte behöver göra nått..nej nu ska jag fortsätta med detta,är lite slut efter dagens praktik o kvällens jobb kom nyss hem..trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha du verkar verkligen vara inne på det här med bostad... Själv funderar jag på att hyra tält!

2009-01-30 @ 23:23:31
Postat av: Pernilla

Fast här händer ingenting om inte någon tar tag i saken så att säga./Bångstyrig

2009-01-30 @ 23:45:01
Postat av: Pernilla

Orkar inte bo i fler bilar om man säger så.

2009-01-31 @ 01:32:09
Postat av: Anonym

Man kan ju få rynkor.

2009-01-31 @ 01:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0