Kärleksmums

jupp idag har man haft en kort praktikdag,var tvungen att gå på medarbetarsamtal med jobbet vid 13,har en såå bra arbetsgivare,kan inte bli bättre,vi har 2 personalfester på g nu,sen ska vi iväg o bo på en herrgård o ha utbildning,planerade utlandsresor och en massa annat kul..pigg är man nu då jag tog en powernap på eftermiddan,patrik fixade middah o jag bakade en stor långpannekaka,vart jättegott,ska ta med på praktiken imorn o bjuda alla tandläkare med personal..=)nej nu ska jag diska o sen ska jag ta en skidtur=)tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heidi min vän - jag vill också ha kärleksmums! Fast inte ätbar sådan utan en annan sort om man säger så.

Har svultit så länge nu - typ sju år. Tyvärr är du bättre på att baka än vad jag är - jag har nämligen glömt bort hur man gör. Så du får nog visa mig vägen igen!

2009-01-28 @ 18:04:05
Postat av: Pernilla

Ögongodis går också bra...

2009-01-28 @ 18:16:26
Postat av: Pernilla

Huvudsaken är att jag kommer nära sötsaken igen.



2009-01-28 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0