Duracell kanin

idag har jag hunnt med en hel del av det jag skulle göra,for o köpte bensin till lilla klipparn,köpte plantjord,klippte gräs,grävde upp ett litet land och plantera tomaterna ute och en massa andra blommor,cyklade till affären,gjorde rabarber saft och rabarber paj,meningen var att jag skulle följa med mina päron på Hornöberget o äta men hade sån energi att göra en massa så jag blev hemma,dom kom istället hit efteråt och fikade även syrran tittade förbi..farsan fixade till åkgräsklipparn så nu vet jag vad jag ska göra imorn=)nu har alla presis åkt och nu ska jag ta en dusch o sen ska jag ligga i sängen och ge filmen Australia en ny chans,såg bara halva förra gången då jag tyckte den inte var bra,men ska se hela denna gång kanske den blir bättre=)natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0