Korv Stroganoff A´La Heidi

skär en korvring i stavar,hacka 1 lök,stek i panna..tillsätt ketchup,och Heinz tomatpure med vitlök.lite mango chutney,svartpeppar o salt..häll i 5 dl grädde o låt puttra,servera med ris..mumma=)


Köksgolvet är lagt,bara listerna som saknas,kom på att jag inte vill ha listerna vita utan i teracotta färg så ska in på stan och byta burken idag..annars blev det jättebra,ska sätta in en bild nån dag,Putte har farit till Ikea med Marcus för en killdag...han har då eld i baken,han kom hem igår,o sent desstuom planet var försenat,dessutom försvann bagaget efter vägen,men hemmagjord pizza gjorde han på bättre humör som tur var=)

Annars går livet sin gilla gång,jag har några projekt på gång som jag tänkte ta tag i..vårkänslorna börjar komma,nu är det inte så fasligt långt till våren=)

Och Linda Enroth fyller år idag och även Catja Nordin så jag säger stort grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0