Shopping

tjohej mycket snöö har det kommit,i tisdags jobbade jag o i onsdags var vi i Solle/Kramfors o shoppa lite,var mest Putte som shoppade dock,hittande inget märkvärdigt,handla en inflyttningspresent till Linda o Erik,dit vi även var o hälsa på,och presenter till min brors barn som fyllde år.så på kvällen blev det barn kalas..senare var vi till min svägerska o hjälpte henne att få ingång vattnet då det frusit..hon blev då överlycklig över att vi fick till det,eller hmm patrik =)Idag har vi varit i Sundsvall o shoppat jag var då inte på nått shoppinghumör,men hade nog varit roligare att gå in i Birsta Galleria än att vara 1 timme på Jula,1 timme på K-rauta mm..snacka om booring..ända anledningen till att jag följde med på alla såna här tråkiga varuhus var för att jag ska byta köksgolv..vet vad jag vill ha men hittade det inte..det ska vara stora plattor som ser ut som kakel fast det är laminat,och färgen ska vara marmorerad beige..vet att det funnits i Kramfors så hittar jag inget här i stan till veckan så får det bli en sväng till K-fors..hittade dom här läckra lampona på Bauhaus till sovrummet,måste hitta sängbord som matchar oxå ser jag..blev även varsina långfärdsskridskor,vilket jag suktat efter länge..och ett verktygskit för tjejer..minns inte om jag köpe nå mer..hmm..
nej dax att bänka sig i soffan o se lite på tv innan bingen/Natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0