Piratpartiet

imorgon ska vi halva familjen åka o se revyn i kramfors ska bli så kul...har ju blivit lite av en tradition att se den varje år..annars hankar vardagen fram,verkligheten gör sig påmind..idag jobbar jag typ hela dagen,men en jour mitt idagen..köpte lite nya mattor och fräscha upp vardagsrum o hall o det blev klockrent..har även fått ett uppdrag from med måndag när mammis åker på en längre affärsresa ..jag kommer vara ansvarig för kontoret för 3 företag,ska bli hur kul som helst,har ju varit det förut så nu är det bara att ta fram det man lärt sig ur bagaget..dessutom ligger ju ekonomi mig varmt om hjärtat,och bokföring för all del..nej nu ska jag fortsätta pyssla lite här hemma innan jag ska iväg o jobba lite..Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0