Spöken

tror det spökar här.Mimmi ser ibland nånting i hallen när vi ligger i sängen,hon bara sätter sig upp och stirrar .sen stängdes tvn av vilket aldrig har hänt förut..ändå är det inget gamm hus vi bor i ,men kan ju varit nått äldre hus här tidigare...

annars har jag långledigt denna vecka bara jobbat 1 dag..tänkte jag skulle möblera om i sovrummet idag,förändra lite..trevligt med förändring i alla former...funderar även på olika proh´jekt tycker jag fått alldeles för mycket ledig tid i mitt liv..måste fylla dom med nått meningsfullt..livet går ju..och är nog inte meningen att livet ska bestå av städning och shopping hela tiden..

Nej nu är det dax att rycka rycka upp sig,man skulle ha infört en data fri tid i veckan då datorn inte får sättas på..vad mycket mer kvalitetstid man skulle få över till annat..tycker dom flesta bara sitter vid datan och surrar med sina vänner istället för att träffas och göra nått skoj ihop..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0