Summan av kardemumman

lite eftersnack,pga av gårdagens flopp blev 3 personer lidande..

1.min syster som skulle dricka vin till maten och åka med mig på revyn fick avstå vinet och ta egen bil
2.min mamma som hade dukat fint o lagat en god middag,fick inga matgäster alls eftersom jag tog sån tid på mig att fixa mig inför krogen..
3.och så jag då,som aldrig kom ut på krogen
*sen blev det ju även kostsamt då meningen var att vi bara skulle ta 1 bil fick ta fler bilar.

detta orsakat av en person som brukar göra som personen behagar utan att fråga vad andra vill eller fundera vilka konsekvenser ens handlade kan ha..Förstårligt att alla drabbade inte är glada,men det ända personen som orsakat det hela har haft nu efteråt är att :  det bryr jag mig inte om..
Det ända jag känner mig mest ledsam över är att min mamma blev ledsen,all den här skiten för att jag ska ut och sen blir det inget,hade man vetat detta innan hade man aldrig satt sig i denna sits..Nog om det..

Ikväll ska jag då ha roligt ska iväg på middag och äta Oxfile och hummer och bara njuta av trevligt sällskap..=)
28 grader kallt o jag eldar för fullt..till och med kupevärmaren i bilen börja skrika när jag satte i sladden..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0