Rövslickeri

blir förvånad hur många rövslickare det egentligen finns i samhället,som krusar andra fast dom egentligen vill slå dom med en stekpanna i skallen..jag tillhör dock inte den skalan,kanske för att jag inte tar vad som helst,säger oftast vad jag tycker,försöker att inte såra folk och skulle jag göra det så har jag inte svårt att säga förlåt.

annars så måste jag städa idag ,har jag dock sagt hela dagen kanske skulle slängt ut datorn skulle det nog gå lättare haha..

kokar potatis i alla fall,ska göra hemgjorda pannbiffar med svampsås gjort på färska champisar..kanske bjuder över en vän oxå på midddag,kommer bli mycket mat..

nej nu ska jag fortsätta dooona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0