Nolia Mässan

Fick en briljant idé där,så nu har jag just beställt hem lite material,blir det bra få det bli min nya hobby i försäljningssyfte=)jag har så mycket ideér,har kommit på minst 4 saker jag saknar som inte finns att köpa som man skulle tagit patent på,men vågar man?,är en låång resa,och dyyrt blir det nog,jag får nog forska lite i det.
på husfronten har det varit nattsvart och då även mitt humör,men nu kanske det har klarnat för stunden,har fått ett napp på min annons i tidningen idag,om att ev hyra ett hus,vi ska titta på det i alla fall..blir nog bra att hyra tills vi hittar ett hus vi vill ha om vi inte får för oss att bygga nytt,mamma min har planterat in den ideén i min skalle..ibland räcker det med alla mina egna ideeér för det är så många ,lite jobbigt ibland att man har föräldrar och en karl som är likadana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0