Tillkännagivelse!

Har fått inspiration på hur man renoverar och tillverkar nya möbler och inredningsdetaljer,jag kommer att testa och lägga in bilder eftersom..måste köpa in lite material innan jag kan börja,har dock börjat med ett matbord med 6 stolar i furu,som jag slipat och grundat..sen kommer jag lacka det i vitt och piffa till det med lite detaljer..har kollat blocket om att köpa vitt matbord med 6 stolar men det finns inte,och nu när det inne med shabby shic..märkligt..funderade på att köpa nytt för 6000 kr här i stan,men blev så less när samma möbel finns i Övik för nästan 1000 kr billigare,så då fick det bli begagnat..

Vi har inte hittat nått hus att köpa,men däremot ett radhus att hyra i Skog,så den 15 september börjar vi flytten..kanske lika bra att hyra ,när det är osäkert vilka skolor som ska läggas ner..lär ju bli svårt att sälja hus i Skog om Högstadiet läggs ner.men dyker drömhuset upp så är det ju klart man slår till,ingenting är bättre än ett eget hem.

Sitter uppe så här sent för jag ser på sista avsnittet med Ernst,har fått mycket inspiration därifrån=)
dax att glutta på Tvn igen..ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0