Attans!

Snön har raserat mitt nya växthus som jag har vid min stuga,inte tänkte jag på att gå dit och skotta det,skivorna är hela,men aluminiumramen har rasat ihop helt i mitten,sidorna står kvar,ska försöka ta hammaren och böja tillbaka,annars är det bara o köra den till tippen och säga hejdå till 5000 spänn..)= Försäkringsbolaget täcker inte då det är snön som förstört.Annars så sitter jag o slötittar på tv,alltid skit på lördagar,P kom hem vid 19 och har nu gått o lagt sig då han ska upp kl 6 igen,tur jag har kissarna som sällskap i vart fall,det är bra att ha många kissar,då är det alltid nån som är inne=)Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Birgitta

ja.. fy fan vad jäkligt! vi som har sådana hårda vintrar här uppe borde få ersättning...

2011-05-07 @ 22:25:01
URL: http://gittzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0