Den som söker ska finna

Medans jag letade Willys basker,så hittade jag Wilmas snuttefilt som varit försvunnen nån vecka,den låg i en filt ovanpå en garderob,patriks kamera som varit borta ett tag,låg i en väska som jag sällan använder i en garderob,där jag sällan är,Willys basker låg i Patriks garderob inpulad längst ner,så förmodligen så har det ramlat ur nått ur garderoben,och patrik har bara pulat in det igen,och då följde baskern med.Nu kan jag pusta ut,och bli glad igen=)
Jag o barnen leker,har provat lite klänningar på Wilma inför deras fotografering på öppna förskolan på Tisdag,måste ju matcha,ska in på stan på Måndag och hitta det sista(pricken över i:et)viktigt det här ju.=)Ses kanske senare..Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0