Molo

Molo gör barnkläder som verkligen ger uttryck för barns lekfullhet och nyfikenhet. Barnkläderna från Molo är ofta väldigt färgglada, annorlunda och ofta med roliga tryck. Molo Kids startades i Köpenhamn 2003 och har sedan dess vunnit barnfamiljers förtroende med sina barnkläder av mycket hög kvalité och design. Molos barnkläder ska ge barnen fritt spelrum för rörelse samtidigt som de ska vara fina barnkläder att bära.

Har hittat en ny favorit ..hmm.tror jag..har varit tvungen att fundera om jag gillar detta.Men den här var väl fin?


Hann inte skriva nått igår,hade fullt upp hemma,och sen kom mamma hit och var barnvakt,så jag kunde åka på Vårruset med Ann-Sofie,Jenny,Annika,Ullis och Linda..var jätte trevligt..dock var goodiebagen i snålaste laget i år.Men det var nog annat som var desto dyrare,så  har full förståelse om dom måste prioritera..Matkassen var helt OK,det godaste var nog detta,så den kan jag rekommendera;

Idag var vi på Öppna Förskolans 10 års jubileum,var jätte skoj.Magdansösen Annelie var där och uppträdde o barn o föräldrar fick dansa med,det bjöds på paj,korv och dryck.En musikgrupp kom o spela gitarr och sjöng barnsånger.Mina troll var så nöjda så dom somna i våra knän,innan vi for hem=)
Idag har jag fått paket med barnkläder,sätter in bilder vid tillfälle,kanske skulle börjat med dagens outfit,som vissa bloggerskor kör=)
Annars händer inte mycket ikväll,skulle åkt på Zumba men har såna skavsår efter Vårruset,blir så när man går 5 km i nya skor,att man aldrig lär sig,så jag blir hemma.Ska bjuda barnen på hemlagad kycklingpure strax och sen göra en kladdkaka till mej själv,var så länge sen så jag glömt hur det smakar=)Trevlig fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0