Tröttast.nu

Idag har vi varit i Sundsvall en snabbis,shoppade lite till barnen.Hann inte titta på nått till mej själv,då Wilma var lite grinig och jag fick bära henne.Skulle köpa lamellbotten och madrass på IKEA men det var slut,hoppas det kommit in imorgon som dom sa,då vi ska ner igen.Hann bara hem o vända och iväg till BVC på föräldraträff.Sen satte vi igång grillen o gjorde iordning middag.Nu är jag smått irriterad då jag köpte en snygg basker till Willy tidigare i vår,och den är helt försvunnen,blir så arg,Patriks kamera är oxå borta..Spökar det här eller?Nej dax att fortsätta leta,är ju en tjurskalle och baskern ska fram om jag så måste vända ut i in på allt=)HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0