VillerValla

Idag har jag varit i Skog,lämnade lite grejer till mammas loppis,som jag hoppas jag får sålt.
Min brorson André ville att vi skulle fara upp till pappas bastu uppe i skogen,med Andre´s nyinköpta jeep,och det gjorde vi,tog med Nalle oxå.Tänk att jag varit där bara 1 gång för många herrans år sen,var ju jättefint ju,en liten stuga som pappa fraktat dit,med en liten damm bredvid som man kan bada i,fanns sängar oxå om man vill sova över.Ja fram kom vi i alla fall,var en mardrömsresa..var så lerigt o blött i skogen så André fick köra rally,tänk att jag blev lite rädd att vi skulle fastna och få gå hem,men hem kom vi=)
Erkänner att jag även shoppat idag: En lekhage till barnen som jag hämtar i Uppsala,jag far ju till STHLM till helgen.



Och så shorts till barnen från Villervalla älskar det märket.





Nej nu är det dusch som gäller och sen sova.Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0