Aj

kattjäveln rev upp mitt halva lillfinger,den katten är helt knäpp..jag skulle ta tag i den när den höll på att vässa klorna i mattan inne..så det blev lite svårt att laga mat tur patrik kom hem o hjälpte mig..blev ugnsbakad chilicremefraice lax,kokt potatis,rivna morötter..mumma=)och nu väntar jag på att min brownies som jag bakat ska svalna...vi kom just på igår att vi både lagt på oss efter allt gott vi ätit ,måste ta tag i det och  och gå ut  på kvällarna eller nått.,bränna fett på nått sätt.Patrik tränar 4 ggr i veckan styrka,men ligger lä nu när han är sjuk så oki DET ÄR JAG SOM MÅSTE BÖRJA TRÄNA=))Svårt att ändra matvanor men man kan ju röra på sig desto mer.-.Idag har man annars varit ledig,pluggat lite om edontoti,handlat lite på stan och fick sån tur att jag fick resten av grejerna hit till älandsbro idag,slapp man fara till gallis o hämta.måste ändra adressen så det kommer hit i fortsättningen,men antar att det blir ännu svårare att hitta hit,då dom knappt hittar till gallis och nätt o jämnt lärt sig nu vart dom ska..=)Har fått lite beställningar idag oxå så är det fler som vill beställa är det bara att höra av sig,senast torsdag.=)Nej nu ska jag hjälpa patrik i köket han diskar för fullt o jag sitter här=)Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0