Fredag=)

idag har man pluggat på morgon,träffat gamla arbetskollegor o ätit ett jättetrevligt julbord i Nordingrå,usch vilket väglag det är ute tog 100 år att komma fram till Ullånger,spårigt o jävligt.Men man fick väldigt mycket julstämning av julmusik o mat o trevligt sällskap.Träffade mamsen en sväng oxå och kollade läget där.Just nu har jag presis skrivit klart veckans uppgifter och skickat in dom fan vad sköönt nu kan jag göra helg=)synd bara att jag ska vara ute i sista minuten med uppgifterna var ju samma sak förra fredan haha..nu ska jag pyssla lite hemma här dricka lite glögg o ta det lungt,vi sitter o planerar en ev fjällsresa i januari 1 vecka lärde ju mig att åka slalom förra vintern så nu har jag blivit frälst=)Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0