Helg

igår hände inte mycket lite plugg o sen jobb till 23..skönt att man är ledig resten av helgen..fick min spikmatta igår som jag ska ge bort,erik var så gullig o tog med sig den från kramfors när han ändå skulle ner..är sällan jag är i kramfors,kändes drygt att bara fara dit för en spikmattas skull..idag pysslar vi lite fixar lite hemma,slår in paket o städar typ,tydligen ska vi ut strax o åka skidor en sväng..patrik ska till sundsvall idag kl 3 han ska på julbord med jobbet så ikväll blir dett att roa sig själv,ska hämta han inatt nån gång,sussie ska följa med som sällskap efter hon jobbat klart..tänkte fara till morsan o syrran ikväll o hitta på nått..kissen går det jätte bra med eller Mimmi som hon heter hon fick sova med oss i sängen inatt och hon var tyst hela natten låg bara o kurrade så gulligt=)nu har jag lagt in lite bilder som ni ser=)See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0