Hemma igen

resan gick bra var jätteskoj,på hemvägen gungade det som fan så jag hade svårt att sova då jag låg o tänkte om vi ska utrymma hytten,hur,vart o när haha hann inte titta så mycket i Riga då vi bara hade nån timme på oss,så det vart mest sprit som köptes..mätt är man fortfarande då vi verkligen tryckte i oss både ala carte,julbord och en massa annat gott,kändes som man var ständigt mätt på hela resan..har halsbränna på väg då det smärtar i bröstet i mellan åt..men ska jag jämföra så är Talinn bättre finns mer skönhetssalonger där som man bara kan slinka in i och billigare..såg inte till en ända salong i riga..förutom ett ställe som hette kosmitologika som jag chansade på,massören var sjuk men dom kunde erbjuda gynekolog,terapi eller brasiliansk vaxning,det hoppade jag nog över=)just nu tvättas det,jag har kollat vad som ska göras i skolväg o sen har jag packat bilen med visningsgrejer,jobbar 8-4 imorn.sen blir det raka vägen till mammis o hämta paket som ska lämnas till gästerna från förra partyt o sen vid 6 ska jag ha visning i Ullånger igen hos Anna så det blir stressigt imorn efter jobbet och hinna allt..måste hinna plugga oxå då vi har en stor tenta på fredag..nej nu måste jag ögna igenom posten..fixa mat o se på bonde söker fru..Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0