Juldan

gaah vad trött jag är,har sovit som en mupp katterna har hållt på att jaga varann inatt..)=snacka om att man är trött...patrik klev upp vid 9 och är med polarna och åker skoter nånstans..komer väl hem snart hoppas jag...vi ska åka till mina päron nu vid 12 och åka lite skoter där med min bror o syster med respektive och barn..sen ska vi fira jul igen,blev inget firande med mina syskon igår dåå dom var hos sina svärföräldrar..vi har köpt biljetter till svenssons bar ikväll,men vette tusan är inte så sugen att festa överhuvudtaget...inte så kul att gå ut i härnösand när man knappt känner nån,ska höra med sussie om hon vill följa med till kramfors kanske istället.måste ta det lungt i alla fall om det ändå skulle bli att man går ut man vill inte vara för dålig imorn när man ska på mellandagsrean i sundsvall..nej nu ska jag äta frukost,ses kanske ikväll,tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0