Lucia

idag har vi varit hela dan på birsta handlade så gott som allt jag behövde i julklappsväg,kristallkronan var tyvärr slut så det blev ingen sån denna gång,kanske lika bra det..kan man handla desto mer på rean,den ska tydligen bli gigantisk i år med tanke på finans krisen..köpte vindrutetorkare till bilen snacka om ocker 500 spänn skulle kostat 670 men fick rabatt som trogen kund..tycker det var lite över pris..finns ju roligare saker att lägga pengar på..just nu håller jag på att julpyssla har köpt en stor pappstjärna i rött och en 5 meters rispappersrör med belysning i så det vart jättefint..ska forstätta slå in paket nu jag  och leta fram lite julklapps rim på nätet haha o ta mig ett glas glögg,sen ska vi se på Mirrors den är tydligen jätte bra..Trevlig Lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0