Muppar

idag när jag for sakta förbi OKQ8as ingång i älandsbro kom det just presis en gubbe i 70 års åldern ut ur butiken ,han blev så förbannad över att han fick stanna sina steg att han slog med näven i rutan på min bil,jävla idiot,jag skyndade mig att stanna för att fråga om han glömt ta sin medecin idag men han hann redan dra..grrr..annars har det inte hänt så mycket har varit o hämtat lite jultidningar hos syrran som jag beställt sen drog vi på jysk en sväng o handla lite julgrejer...tog tag i tränandet idag på Spegeln det var faktiskt kul ska köpa ett träningskort där o börja träna intensivt=)nu har vi presis kommit in efter att ha gått nästan 4 km med pannlampa på i mörkret haha..planterat lite julblommor och satt upp lite mer belysning i träden ute.nu ser det verkligen mysigt ut=)nej nu ska vi sova..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0