Oj

igår hände inte mycket jobb o matlagning hemma typ,idag tappa jag firmabilens nycklar på stan nånstans,suck,fick fixa skjuts så jag fick reservnycklar och beställa en ny nyckel för 1500 spänn,annars har jag jobbat från 0700-2300 idag,inte så kul med lång pass,men nu är det gjort.Ska just skicka iväg en beställning till,handlar själv för flera hundra i månan ur katalogen skulle man lägga undan dom istället så skulle man hmm ja vad kunde man gjort,äsch man ska väl ta vara på dagen som dom säger man lever bara en gång.Dessutom får man ju mer sålt om man har grejer att visa plus att man får ett finare hem..Har hittat en gudomlig kristall krona i birsta på tal om att leva för stunden för bara 5000 spänn,billigt not,men ska titta på den,när jag ska ner i helgen och känner jag mig själv så kommer jag inte kunna låta bli att köpa,man får se det som så att den har man resten av livet..Mamma tycker jag kan köpa den efter vi köpt hus men vem orkar vänta så länge,dom kanske inte ens finns att köpa den dagen det blir av..Dessutom är det en sån där som man bara måste ha,patrik ville absolut inte vara med på nån sponsring på den,så jag får väl ta betalt av han varje gång han tittar på den isåfall haha..bara jag inte får 2 av den då jag önskat den  i julklapp oxå =)Men men den som lever får se den kan ju vara skitful i butik oxå,hoppas för min egen skull o min ekonomi=)Nej nu ska jag lulla vidare här,måste strax sova ska till Nordingrå imorn vid 1 och äta julbord IGEN men denna gång med mina gamla arbetskollegor,fan jag ser ut som en julgris snart..men har lovat att jag ska på spegeln i helgen o träna måste,annars blir det att köpa ny garderob,då kläderna spricker)=Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0