Tisdag

igår hände inte mycket vi skulle fara o träna men blev lite tjafs så jag gick på stan,köpte boken mias hemlighet fortsättningen på den jag läser nu,ett partyspel haha för par o singlar,erotiska frågor bla och sambofrågor mm,dock inget perverst=)man ska spela i par så får väl se om nån blir generad och inte vill svara=)det sjuka med spelet var att det kan bli att jag måste ställa en fråga till typ patrik,frågan kommer vara som om han vore singel,alltså vad han gör om han ser en snygg tjej i affären,det är ju lite störande kanske,men man kanske inte bryr sig när man dricker då det är ett partyspel..sen ska man även hitta på raggningsrepliker,det stod att det är ett spel för både singlar och par..sen är det oxå charader då man ska visa kanske hur man gör när man dissar nån på krogen ööh,spelet heter Catch hur du fångar och behåller din drömpartner.. om nån är intesserad haha man ska alltså visa i kroppsspråk haha nog om det.. och nån almanacka,träffade sussie och johan på stan..sen for vi hem och surade  o tjafsade typ resten av  dagen så man var så trött i huvudet orkade inte skriva här..men efter regn kommer sol,för stunden i alla fall,så det blev bättre framåt kvällen.. två människor som har samma humör,långsura,dominanta,hett temperament och envisa,kanske man kan förstå vilken cirkus det blir ibland =)nu har jag ägnat förmiddagen åt att städa,markus kom hit för en stund sen för patrik o han skulle iväg o åka skidor,så han hjälpte till o fixa nå sladdar så nu kan man se datorn i tvn så behändigt=)nu ska jag strax hjälpa min svärmot med lite grejer och försöka plugga lite innan jag ska iväg till gallis o hjälpa grannen med tvn igen,suck,han har kommit åt nån knapp så det inte går att se tv alls..måste hinna på coop oxå o handla för nyårsafton.
See Ya/Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0