Äntligen fest=)

håller på att städa för fullt,patrik for o fiska med niklas så nu kan jag städa ifred=)måtse in till stan en sväng o köpa en present till Linda,vi ska ju på middag ikväll hos erik,det blir inflyttningsfest då Linda fyller 35 och flyttar in hos erik,ska bli skitkul,blir en sväng på stan oxå, var så länge sen jag var ut sist,kommer knappt ihåg när det var men det var i somras vad jag vet.Igår färgade jag håret blondare haha stackars patrik fick hjälpa mig,han hade aldig gjort det förut,han tog hela håret istället för rötterna så mitt finska humör visade sig igår tyvärr men men nu vet jag vem som inte ska få färga mitt hår.
Måste försöka ta det lungt ikväll med drickandet så man inte blir en svamp haha är ju så gott när man inte druckit på länge,måste vara någorlunda fräsch imorgon då jag ska ha inredningsparty på kvällen,måste baka o organisera grejerna på ett snyggt sätt.Igår var sista dan på praktiken såååå skönt,lite trist att bara lulla runt typ,tog en simtur efteråt o en låång bastu sen vart det stan o en massa affärer med pernilla,sen vart det  bara lugn hemma kväll med film.Känner mig lite stressad därav kanske lite rörigt i min blogg haha.nej nu måste jag fortsätta om jag ska hinna,vill inte städa imorn med betong kepa=)Trevlig halloweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0