APU Möte

ja då var man ledig idag oxå,var till Kramfors en sväng för att hämta ett paket med rolf lidberg grejer jag beställt,fint att ge i julklapp om man inte vill behålla allt själv.Gillar troll ä såå gulliga.Drygt dock att hämta paket i Kramfors då jag får paket ofta,måste tydligen säga till alla företag man beställer av i förväg vart man vill ha det annars hamnar det på OK Kramfors.Sen vart det hem till mamsen en sväng på lunch och vidare till Ullånger på arbetsplatsträff som tog heeela eftermiddan,behöver inte vara med på dom men kul att se alla gamla arbetskollegor igen.Stannade till hemma i Gallsäter en sväng ååååhh vad varmt o gott det var inne,har just fått installerat en luftvärmepump så man sparar lite el och pengar =)Tog med mig min 40 tums platt tv hit till älandsbro,vi bor trångt men nu blev det lite trångare tänkte först hänga den på väggen men det vart bättre när det står vid fönstret istället.Nu har jag just möblerat om hela vardagsrummet men tvn ligger i bilen ännu då jag inte orkar ta in den själv.Såg just att jag glömde tvdosan hemma SUCK kan ju vara svårt att hitta videokanalen annars på tvn,får se om det funkar och vad patrik säger när han kommer hem haha,han ville absolut inte ha hit min tv och han ville inte att jag skulle möblera om heller,pga att det redan är trångt som det är.MEN JAG ÄR ENVIS haha och brukar får som jag vill till slut=)Det blev snyggt så han blir nog nöjd=)nej nu ska jag fortsätta dona här så jag blir klar nån gång./H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0