Äter glass

mmmm,älskar glass,äter just nu tripoletto med 3olika chokladsåser i,helt underbar,annars är det mest häägen dasz som gäller det är riktigt gott..Big Pack av alla sorter går fetbort..smakar ju inget..har just kommit hem har varit i stan på ansiktsbehandling,riktigt nice,dom gjórde någon specialare och sminkade mig oxå haha kanske för att jag berätta att jag ofta gör ansiktsbehandlingar dom ville väl att jag ska stanna hos dom=)massage och hudvård är min grej försöker göra det ibland när det finns möjlighet.I love IT..Shoppade oxå på LINDEX hmm helt otroligt jag brukar aldrig hitta nått där,men nu så hittade jag en asläcker skjorta och nå vantar och underkläder...finns inte så mycket affärer här i stan så man blir lycklig om man hittar nått att köpa..nu måste jag sweeda om och börja packa bilen,ska ha visning hos Ingrid halv sju..blir närmare 10 pers där,ska bli riktigt skoj....Tills vi ses simma lungt själv kan jag inte simma denna vecka då såret på ryggen inte läkt ännu..suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0