Bröllopsform

ser på det nu o sitter med laptopen i reklampauserna,idag har jag pluggat hela förmiddan gjorde klart 2 skrivningar känns skönt att ha det gjort,sen skulle jag iväg o simma men fraktbolaget ringde presis när jag skulle fara,så det var bara till att fara till Gallis o hämta paketen.Kändes som lilla julafton=)for hem till mamsen o packa upp allt.Sen vart det hem till våran lilla koja=)har hittat ett super läckert hus här i älandsbro med havstomt bakom jeansboa typ bara nån meter till en egen brygga,så nu är det bara att vänta på att det ska bli visning där.Skulle vara skönt att hitta ett hus nu så man får lite ordning.Patrik är ute och åker skidor skulle med jag oxå men mina pjäxor är i Gallis så det blir till att sitta o kolla tv istället,men skönt att vara inne när det är så kallt ute=)Nej nu måste jag koncentrera mig på tv igen=)Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0