Helvette

LIGGER EFTER MED PLUGGANDET,fan så går det när man prioriterar annat,skulle ha gjort en intervju med en tandsköterska och fått ett papper på skrivet oxå får väl nalla in där o fixa det nån dag,denna vecka har vi typ 4 tentor o jag har bara börjat med typ 1,shit=)tur man är ledig 2 dagar nu så det bara är att köööra järnet.Brände mig på potatismos igår på handen (tjejhjärna,)svider fortfarande som satan själv,så går det när man har otur när man tänker=)på tal om ingenting så hade vi en ganska intressant diskussion på jobbet igår hur man ska suga,kan ju vara svårt om man inte är van,när jag gjorde praktiken så skulle man suga hela tiden,sen fick man även instruktioner på hur man skulle suga haha,men bara man håller den rätt i munnen så går det galant,tar det inte lång tid innan det är klart=)om det finns fler som har otur när dom tänker så är det sugen man använder i munnen när man får tandvård som vi pratade om hahah men lite svårt att hålla sig för skratt när man sitter bredvid tandläkaren o han säger att jag kan suga nu=)Nej nu blir det frukost sen ska jag till Knullångers vårdcentral(Ullånger) för att ta bort ett födelsemärke aaaaaaaaaaaaajjj,blir lokalbedövning o sen skär dom ut den..KUL NOT!!!!!Ska förbi några polare oxå o hälsa på gänget,mamma o grannar o typ alla jag inte sett på länge..just fan måste plugga idag oxå=)/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0