lööördag kväll

faan vad jag älskar patrik,han fick mig att bli lycklig igen,och skippa supandet,förut söp man typ varje helg...man slipper alla svin till killar som bara gör ens liv surt..nu är vi hos syrran på hennes 40 års fest vi är typ 30 pers o har skitkul haha...vi vakna vid 11 fast patrik hade ställt klockan  på 9,vi var uppe sent igår o låg i sängen  o såg på kvarteret skatan på laptopen..i morse drog vi på stan en sväng,sen hem till gallis o hämta lite julgrejer o andra grejer,morsan bjöd på lunch o fika oxå,ska hyra ut min lägenhet till jul som det ser ut nu,dom ville hyra möblerat men jag har alldeles för dyra möbler för att det ska slitas på,bara i mitt vardagsrum har jag grejer för 50 000 så jag tror jag avstår,ska tömma lägenheten,ställa lite grejer i nora o försöka ta ner lite till älandsbro,det vi får plats med..nej nu ska vi fortsätta festa o ta en taxi hem sen..SKÅÅÅÅÅÅLLLLLLLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0