Måndag igen=)

igår jobbade man hela dagen så hände inte så mycket,patrik hade gjort en jätte god middag när jag var hem en sväng och åt på rasten..nu tar jag det mest lungt orkar inte göra nada=)har just tändt brasan i kamin så det är jätte mysigt inne..börjar jobba 4 idag så man får nått vettigt gjort..har just bokat en tid till Nalle på djurkliniken i sundsvall,mammas o min nallebjörn till hund,han har haft epilepsi i flera år ,är väldigt vanligt för finsk spetsar,men veterinären har velat avvakta tills det blir mera täta anfall,vilket han fått nu.Så nu ska Nalle in på hälsokontroll 1 december,dom kollar hjärta,lungor mmm,sen tar dom ställning vad som ska göras.Kan vara att det blir kastering oxå då det kan göra anfallen mindre..nej nu ska jag hoppa in i duschen o ta en låååång dusch=)Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0