Måndag igen

skööönt att helgen är över,med tanke på att jag bara jobbat.Nu är man ledig i 2 dagar ,kan inte bli bättre.
Idag klev jag upp vid halv tio så man har hunnit med en del,for till stan för att simma,när jag simmat klart ser jag att min handväska hänger kvar i omklädningsrummet.HADE GLÖMT LÅSA IN DEN. Som tur var var inget borta,väskan var till och med öppen hade glömt stänga den,,hade telefon,bilnycklar och nån tusenlapp där.Så snacka om tur.Sen vart det en sväng på stan med pernilla tog en fika på waynes coffe,färskpressad juice för 30 kr glaset billigt..not.skulle tagit en öl istället på haket mitt emot=)inte var det gott heller skit suuurt.Hittade lite små grejer på gårdsbutiken som jag tyckte var bra att ha kanske=)Nu har man just kommit hem,ångrar att jag lovade patrik att jag skulle göra raggmunk ikväll..tar sån tiid och är skit hungrig nu.men men är bara o sätta igång o skala potatis nu då..)=Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0